Sunday, December 5, 2010

Who am I ?

Aku memang minat Band Iron maiden ni..ada gak cket koleksi baju n dvd..layan lagu ni bru nmpak ganas


Motorhead ni pn lg 1 band yg aku paling minat...memang keras habis lagu ni.best layan.pn ganas jgak



Tapi lagu Nidji ni jugak yang paling aku minat sgt..syahdu sgt bila dengar...so ak bukanlah la rock metal sgt..hati ak ttap lembut.ak x keras hati.aku tak hati kering.aku xla terjal sgt.xlah jahat sgt.Sekarang baru aku tau aku sbenarnya lagi lembut drp org2 yg suka lyn lagu2 jiewang heheheh.thanks SYIDA SENIN sbb bnyk mengajar saya erti kasih n sayang..
Lagu ni aku dedikasi kan untuk Cik Syida Senin :)

posted by : Hisham Ariff   19:30 P.M

Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...