Sunday, June 19, 2011

Ariff ''Selamat Hari Bapa Tau..Tau''

HARI BAPA KITE SEMUA

Hari ni ke hari bapa..aku xbapa tau sgt..tp akakk aku ajak tong tong beli kek jd aku rase mmg arini la.dh 3 tahun ak smbut hari bapa ni..xkesah la org nk pgl hari bapa ke,bapak ke,ayah ke,papa ke,walit ke,abah ke, yg pnting diowng ttap bapa kita yg satu2 je.Bnyk dah jase org tua ni kt kite semua,ak sndiri xble nk hitung bpe bnyk dh jasa dia pd aku,tp aku bnyklah plak sakitkan hati dia,Banting tulang dia utk keselesaan kita kdg2 terharu sgt kalau terpike sal jasa bapa kite..Walaupn dh bnyk gak ak tunaikan harapan dia tp ak ttap blum puas nk tunaikan yg lain n ak pernah janji pada diri siri nk tlg dia walaupun ak ssah.ITU AKU JANJI.aku kt umah pgl ayah je..kalau jawa pgl abah..moden malay pgl papa.Ak rasa dlm family aku hanya aku je yg mirip mcm bapak aku..hampir segalanya dr segi minat,perangaicume rupa je lain.Kalau nak ceta sal bapa ni mmg xkn habis smapi ke mati,So aku nk ucapkan..

SELAMAT HARI BAPA,BAPA KU,BAPA MERTUAKU DAN BAPA KAMU SEKELIAN

 
Ingat lah yang hari bapa dan ibu adalah hari-hari setiap jam dan minit,Hormati la mereka dan sayangi mereka.buruk mcmana pn dia ttap parents kita..So semasa mereka masih bersama kita hargailah mereka jgn kita menyesal kemudian.
Selamat Hari Bapa dan Ibu 
Kami Semua Sayang Kamu

Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...