Saturday, February 23, 2013

Fear Factor.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Finally...finally.. si gambit tu kua jugak!! episod malam tadi la yang paling aku ske nk tgk.kahkahkah.padan muke ko gambit.asek nk kenekan orang je kan. last2 ko yang kene kick kelua dari cape town tu.hohoohoho. Tp kan dalam dunia memang ade orang yang macam ni kan. yang tak pena senang dengan kejayaan orang laen. at last orang kat atas. ko still kat bawah jugak. tak elok kan kite busuk ati ngan kejayaan orang. Allah tak suke tau.tau.tau. :) . Ni sume pengajaran tok si gambit psycho tu. *asal aku tak suke sangat ngan si gambit nih ntah.haha.

Pape pon. team pebret aku still survive. tahniah Hairul&Dazrin dan jugak El&Ajak. hehehehe. paling paling paling aku ske nk tgk ofkos la si hairul nih.dah la comel tere plak tuh. aishhhh.  Lepas ni senang sket ati aku nk tgk fear factor, without gambit!!! hahahaha  =D *yang penting pengacara die still on air.auchhhhh~~




*aku fanatik kat si hairul ni u ollssss.



*walaupunn kecik.diorang ni sgt ohsem okay. 



p/s : tak saba tunggu next week. :)

Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...