Monday, January 10, 2011

Hepi Nu Yer !!!!

Setiap tahun ada je tahun baru,x termasuk tahun baru islam n chinese...yang pasti bile je tibe tahun baru xkire awal muharam or tahun baru yunani ke msti ada hajat or azam yg baru.Pada masa yg same bnyk lagi azam tahun2 sudah yg xtercapai-capai. lg..ak rase ak sendiri mcm xpnah ada azam langsung kecuali berhenti merokok,pasal berhenti merokok ni ak percaya 80% perokok tegar cm ak punyai niat n azam yg sama...tahun 2010 salah 1 ak pnya azam dh tercapai..sesuatu yg sgt bermakna n dah lama ak tunggu..azam ak nk cari seseorang yang boleh ak sayangi n menyanyangi aku.kire tahun lepas adalah TAHUN TERBAIK aku!!! ntahun 2010 ak btul2 berubah tp dr segi mentaliti la..fizikal pn dh up cket..tp yg penting disiplin n tujuan hidup dh mula ada...ada sesuatu yang perlu kejar n target dlm hidup ini n hopefully 2011 akan bertambah baik ..amin.....

Target 2011 aku :-
a. kerja dgn lebih rajin (Overtime)
b. cari duit dengan lebihnya
c. simpan duit
d. nk jaga GF ak dengan sebaiknya
e. xnk tgl smayang
f. nk berhenti rokok

bnyk lgilah tp cm malas lak nk taip...papehal aku doakan utk diri aku siri semoga ak dpt capai matlamat aku...amin....

posted by : Hisham Ariff   23:00p.m

Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...