Thursday, July 12, 2012

Alien.

hari nih aku nk bukak cter sal beberapa mahluk ganjil dri planet mane ntah. yg dah terlepas ke bumi. korang kne ati2. dikuatiri mereka2 nih ade bwk virus berbahaya. kalau jmp diorg. cpt2 report kat aku. sbb aku nk pancung sekor2.hohoohoh. ade 5 ketol semuanya.


Spesis pertama :


Nama : nadot
Pekerjaan : warden


nih bahaye pny. bkn calang2. ketua segala ketua. gangster pown gangster. aku nmekan die warden sekolah pasir bedene. short formnye warden. tp korg bole jugak panggil die nadot (bkn name sebenar). nadot nih spisis yg garang. skali korang tgk muke die. ooooo.garang. garang. garang. smbil kepala mengangguk2 beberapa kali. dan rahang dijatuhkan smpai ke perut.aaaaaaaaaa. tp hakikatnya. hny spesis dalam grup die je twu perangai sebenor bnornye.hahaha. die nih matang sket la dri spisis yg laen. lagi satu die tak suke mkn seafood. udang ketam segala jenis tapak sulaiman sume die tak hadap. kalau korg bg bawal?? lagi die tepis gne kaki! tudung bawal? die bwat alas meja je. sbb die selendang pny org.hahha. dlu ade gigi besi tp da gadai sbb nk beli slendang. ooo.yg ni aku tokok tambah.tpu2 je. sory warden. mcm mane pown aku tetap solute kat kau. tabik springgggggggggggg.toi toi toi. ooo. lpe. springggg tuhh name tukang amek order si warden nih dlu. kalau korg nk tgk springg. sile2 lah singgah ke restoran hanifff tomyam kawwww kat alor gajah. gerenti puas ati.


okay skrg aku nk dedahkan plak info pasal spisis no 2.


Spisis kedua :


Name : bielot
Pekerjaan : penari, pengarah filem, penulis skrip, pembantu abg nara, pengulas sukan, dan laen2 yg tak dapat aku pk kan skrg.


nih pown bahaye jugak. matanya bundar mcm saiful.hohooh. mungkin adik beradik saiful.nk twu sape saiful nih.sket ari nnt aku knlkan kat korg. topic kte arini sal alien, bukan saiful kay. dan informasi terbaru. dialah adik kepada lana nordin yg ske bogel tuhh. opppssss.nih dusta. kebetulan nma ayahanda mereka sama.hahha. oooppps. sblm aku terlupa. nme die bielot (bkn nme sebenar). seorang yg sgt berbakat dlm tarian. kalau nk tgk performance tarian terbaru biela nih. g la ke hang tuahh mall. sabtu jam 8.30 malam.okay.spesis yg ke2 nih. ske bwk microphone g mane2. sbb kalau korang kat bilik. die kat ruang tamu. insya'Allah korg bole berborak ngn die tanpa bersemuka.hahhaha. magik tak magik tak. tahap konfident tinggi smpai kadang2 terjerat diri sndiri. slalu jd issue hot dlm grup nih. bile spisis nih tade. sunyi la grup tuu sbb tade issu yg nk dibangkaitkan. pakar dalam segala hal. daripada google ke gps.die conquer semua. tny la pasal drama, filem,cerekarama, gossips terhangat, issue terkini......semua die twu. kalau g jalan2. tekan je button kat blkg bdn die.die akn bwk korg ke destinasi yg dicari. peta kat dlm kepala.magik tak magik tak.hahha.


Spisis ketiga :


Nama : dilot
Pekerjaan : tokey kunci




spisis ketiga nih. bkn aku nk ckp la. aku tkot jugak la nk ckp. tp aku kne ckp jugak. kang nanti korang tatau. tp mcm tkot jugak nk ckp. aku kne cakap ke. kang kalau aku ckp t aku kne baling kunci!!! cano tuhh sapo ea yg nak tanggong ni. den tak kawen layi nih haaaa.kang cocatnyo muko den nih sapo yg nk nikah ngn den nih haiiii. nmpak tak.nmpak tak aku da bg sket info pasal spisis ketiga nih. nih pon bkn smbarangan pny olang. sporting pown sporting. sume die langgar. tade hal pny olang. tp AWAS!!!!! jgn smpai die marah. kang kunci bertepek kat muke korg. silap2 idung korg berbentuk kunci. nk idung bentuk kunci?? nk ? nk???haaaaaa.twu tkot.


Spisis keempat :


Nama : asiot
Pekerjaan : cikgu di malam dinner dais.


siot la. siot btol la.ape bende? siot. siot. ni lg satu spisis. dlu tme aku kaji spisis nih. aku igt die diam2 pny spisis. tp lately aku dpt info terbaru. rupenye research2 yg aku bwat sume terpesong. spisis nih dah pandai knekan org skrg. mangse kegemaran die si bielot. aku still tak dpt detect habit burok spisis nih wpun dah nk masok 6 taun aku bwat research.hahha. tp eksperimen, kajian research and development, entry n exit survey dan sebagainye tetap akn ditruskan utk mndapatkan maklumat yg lbey jelas tentang spesis nih. Insya Allah.


Spisis kelima :


Nama : zilot
Pekerjaan : tukang masak nasi tegar dan peniaga topup yg berjaya.


haaa. ni last skali aku nk cter. spisis nih spisis kuat mengingat nombo. tp bukan kaki nombo magnum atau kuda ye. spisis nih sgt berfaedah kalau dibwk g masok utan. sbb incase kalau korg sesat. semua nombor telefon yg korg nk, die igt. so kalau korg ade instinct yg korg akn sesat, bwk la die nih skali kay. tp kalau korg rse korang dah tersesat dri jalan Allah, jgn la tarik die okay. cri jalan kua sndi okay. sgt berminat menanak nasi dan mempunyai minat yg mendalam dalam bidang pengnasian. selain nasi. juga seorg penjual topup yg berjaya.berjaya juga mencantas pelanggan aunty garfield yg pemalas tuhh. hahha. pernah berscandel ngn si cool-lop. pak guard rumah diorg sendiri.haha yg nih pown aku tipu je. binatang kegemaran adalah kangarooo. aku pown tak phm knp kanggaroo tp kanggaroo la jwpnnye. selaen itu sgt berminat jugak dengan pelakon yg bernama "OS"...ooooo i see. nih aku phm kenapa.hahha. sangat sensetive dengan perkataan "menghayati", so kalau nk ckp ngn die korg gne perkataan menjiwai la kay. tkot2 if korg gne menghayati, silap2 ibu jari kaki korg kat dalam idung nanti. tp tuhh bole tahan lagi macam mane plak kalau ibu jari kaki die yg kat dalam lubang idung korg. silap2 lps kuakan ibu jari kaki tu, korang akn dapati korang hany mempunyai satu je lubang idung. Astaghfirullahalazim. mintak dijauhkan la ye.


fuhhhh.selesai sudah crite pasal alien2 nih. lg satu maklumat yg bru je aku dpt dri mazidul akmal sidek, yg spisis2 nih sebanrnye ade 6 ketol, yg lagi satu ketol aku tak dpt nk dedehkan info pasal die sbb terlalu licik. tp kalau korg jmp la ketulan2 di ats nih. silalah berkas mereka.okay.

update entry nih sambil berdoa yg deme2 tak lancarkan perang dingin ngn aku lps bce entry nih.hihiih ;p 



p/s : wpun deme2 ni alien. keme tetap syg kat deme. cweeeetttt cgtttt tau!! :)





Just sharing. Thanks for reading heeee :P

1 comment:

  1. saiful masuk skali...yg tue klakar...haha...1st time kome dgr hang kate syg kat kami...kehkeh...slalu kat en agro aje...;P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...