Tuesday, July 17, 2012

lumrah bercinta.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

arini aku terlebey hepi sebab tudung yg dicari2 da jmp. meroyan 1 batu pahat aku nk cri tudung kale gold nih.last2 aku amek keputusan g kdai emas. "dai" kan tudung putih jadi gold. bijak tak bijak tak.hehhehe.

tp nih bkn la topic kte arini. arini aku nk cter pasal perubahan perjalanan dating aku dri mule2 kenl dlu smpai la td. byk jugak perubahan yg aku dpt kaji. almaklum la aku nih kan pengkaji yg pro.

first of all, kalau dlu aku singgah bpe byk kedai pown yg si jejaka nih sabar menanti. msok satu kdai,  kua blk tp die tetap ade di sisi. bak cogan kata agro bank "sentiasa di sisi anda." hahhaha. tp skrg. aku bru nk tny " yunk  bju nih okay tak" tbe2 sales girl tuhh jwb "okay kak yg nih okay". mata melilau cri si jejaka nih. rupenye kat lua kdai. okay fine itu aku phm. bosan =.=

yang ke dua. naik escalator (btol ke spelling nih). kalau zaman mule2 becinta dlu. wow. siap pimpin tangan.aku nih da mcm org tak pndai nek binatang tuhh dah. seiring dan sejalan. berlari berkejaran lagi.hahha. nih aku tpu la.jadah nk berkejaran kat ats escalator. nk mati ke ape.hohoooh. tp now, u di depan i di belakang. silap2 kalau i tak naek u tinggalkan i. how dare u. hahaha. tp tape. nih lumrah kan.

yang ke tiga. beli tiket wayang. kalau dlu. u... u nk tgk cter ape. jom la pilih sme2. jom la beratur sme2. i tak bole la beratur sorg2. hohoohoh. tp skrg. " g beli tket jap. tgk ade cter ape. nk p toilet jap." ermmmmm. yg si dara berdiri di tgh2 orang ramai smbil menggaru2kan kepala tanda ....blurrrrrrr. ;p

haha.klaka kan. aku percaya mst sume couple melalui bnd yg same. tp if sesape yg still dpt layanan yg sme dri mule knl2 dlu smpai la skrg. wow. untungggg punn org tuhh. hahha. tp its okay la. nme pown lumrah bercinta. everyone have their own love story rite.



p/s : tiada cerita cinta yang sempurna kerana tiada orang yang sempurna. :)



Just sharing. Thanks for reading heeee :P

2 comments:

  1. kan kan! mula mula jeeee~ bonus kalau maintain! ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. twu tape.if awl2 dlu da mcm nih.kompem2 la aku reject.hohoh ;p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...