Sunday, August 12, 2012

Olympus Lendu.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Olympus Lendu? haha. lek lek lu. bkn ape pon .nk citer sal sukan olimpik London je der. bukan hape pon. tajok je lebey. ape la kau nih.hohooh ;p
'Pejam pelik pejam pelik' da bape minggu kan kite berpuasa and da bape minggu jugak la Sukan Olympic London 2012 ini da berlangsung and da sampai ke penghujung da pon. ari ari jugak la aku layan, daripada swimming sampai judo aku tengok.tp yang paling pebret mestilah sukan2 dalam air and olahraga. Malaysia da ade 2 pingat satu dri Ah Wei lagi satu dari Pandalela Aspalela.hahahha. okay la tu kan bukan senang nk "celen" ngan orang2 putih tu. last semalam aku tengok pungutan pingat USA yang atas, then China. Wow bile la Malaysia nak jadi hebat cam tu kan.kan.
Tp aku bukan la nak citer sam sape terre, sape dapat emas, kenapa pandalela tak dapat emas, or kenapa Lindan tu warga China. aku just nak share satu bende yang terjadi ari tu bile aku tengah layan Synchronised swimming kat channel EO3. Ade 6 pasukan yang masok final : Russia, China, Spain, Canada, and Egypt. tenga aku dok syok2 tengok, tetibe adik aku tanya. " wei diorang tak malu ke pakai macam tu? " aku malas nak layan soklan yang die tanye and malas nak pike jugak. pastu tetibe die tanya lagi, "syida, kalau diorang period cane nak joget dalam air? " gedebuk setepek kat muke aku. punyalah mendalam budak nih pike.soklan ni klaka tapi aku pon sebenanye tak pasti dengan jawapannye. punya la lame aku layan sukan air nih tak pena pon aku terpike pasal nih. and sebab tu jugak la aku tak senang duduk. berpusing2 kepala otak aku dok pike.haha.  satu malam aku tak tido.dok pike jawapannye.hahha. apeda. haaaaa. korang tau ke? =P









p/s : diorang pakai tampon kot. kot la kot. hahha =P


Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...