Friday, February 15, 2013

The Promise.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Alhamdulillah. thanks to Allah, because He still give me the chance to keep my promise.hehehe.
 #ini sirius. jangan gelak.

Semalam 15th Feb 2013, hari di mana semua punggung student2 UiTM terbakar kepanasan, tidak senang duduk, kerap terkucil dan terkincit dan pelbagai lagi symtomps yang pelik. ini kerana semalam merupakan hari pengumuman keputusan exam diorg. *termasok aku.

Alhamdulillah, walaupun sem lepas aku ketandusan DL. ketandusan? tp sem nih Allah bagi lagi peluang nak rasa DL. ble da dpt tau result,  truih cheq senyum lebaq sepanjang ari. tapi bile fikir balik. ble dapat result ni. cam tade perasaan dah. since aku da xle dapat ANC. pape pun rezeki di tangan Allah. and Allah knows everything. :)

Alhamdulillah again since aku dah penuhi janji aku pada Allah, mak n abah, and also ngn tunangku. :)
and not forget, tahniah la to all students yang dah capai target, yang dean list, yang improved, yang lulus sume subject, and for those yang tak berjaya, always remember that Allah dah plan everything untuk kite. just kene usaha lagi and lagi, and after that, just let Allah S.W.T decide. :)

and picture for dean list dinner untuk this sem is available!!hehe. 





tp tp kan. aku kan practical. haha. memang takla nk pegi kan. wakakaka. tape aku bwat dinner aku sendir je la. huhuhuh  #redha.



p/s : Alhamdulillah. i've kept my promise :)



Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...