Thursday, February 2, 2012

Mak!! nk kawen!! ;p



Haha.tgk dri tajok.msti korg igt aku gatal nk kawen kan.hahah. *sape je tanak kawen.huhuuh.
But the problem is 'PARENTS AKU TAK BG KAWEN! hhahaha. :D

Logik la.blaja pown tak habes lg.hohoho.da gatal nk kawen.kan.kan

What ur opinion tentang kawen pd usia muda nih.
*mude ke aku.da nk msok 23 dah.bolela2.mude jugee. =P

Sounds interesting aite?? But, kte sume kne igt that jodoh pertemuan itu ketentuan Allah s.w.t.. kita hanya mampu merancang dan Allah yang menentukan segalanya. if kita ditentukan berkahwin dalam usia muda, maybe itulah yang terbaik yang telah Allah tentukan untuk kita. aite. heehhe * matang tak aku.dah bole kawen dah nih.haha.

Kahwin lambat or cepat. both have the pro and conts. it depends on how we face with it.kan.kan. byk article yg aku bce yg menggalakkan kahwen mude, tok elakkan maksiat. and u know what. couple itu HARAM. somehow, ade jugak article yg aku bce saying that, those yg tade kekuatan mental n emotional *a.k.a tak matang!! , elakkan kahwen awal sbb perkahwinan nih akn ade 1001 mcm dugaan dan cabaran.

so moral of the story...............

Terpulang pd kita utk menilai. But the most important is, jangan tergesa-gesa, jangan bertangguh-tangguh.and jangan berkahwin sebab terikut-ikut. =)


p/s : aku nk kwen cpt after aku dpt twu yg couple itu haram.heheh. =P





Just sharing. Thanks for reading heeee :P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...